pozadí

středa 5. dubna 2017

Prošívaná vestička

A Quilted Vest


Nedávno jsem koupila docela výhodně balík různých zbytků a v něm se objevil kus krásného červeného proševu. Hned jsem myslela na vestičku pro naši lumpajdu, akorát bylo potřeba trochu kouzlit, abych na ten kousek vměstnala všechny potřebné díly.


 Zadní část je nuceně se sedlem, přední díly vyšly vcelku, pouze o navazování vzoru jsem si mohla nechat jen zdát. Dokonce i límec musí být ze 2 kousků, protože vcelku by se vystříhnout nedal. Nezbylo mi téměř nic, nevyšly by ani pásky na lem kapes, ale tak to mám ráda, žádné zbytky.


Prošev je na vnitřní straně chlupatý, velmi příjemný, i u dcerky hned sklidil obdiv. Netuším, kde je látka původně koupená. Začištění jsem vyřešila standardně - dlouhé švy pomocí overlocku a potom prošitím z vrchu, zbytek zakryla lemovací gumička, která se čistě náhodou dělá ve stejném odstínu červené.


Co bych příště udělala jinak jsou reflexní nažehlovačky. Se žehličkou se musí velmi opatrně, já si naprosto zbytečně splácla kousek proševu a mám obavy, že to nezachrání ani vyprání a sušička. Takže přižehlovat jen špičkou žehličky! Jinak je vestička moc fajn, aspoň testérka to říkala.



1 komentář:

  1. Krásná! Chlupatý proštev a ještě k tomu s tak krásným vzorem jsem ještě (možná naštěstí:o) neviděla...

    OdpovědětVymazat