pozadí

středa 12. dubna 2017

Dvojčecí mikiny

Někdo má děti 2 roky od sebe, a při tom se stejnou velikostí, někdo zase dvojčata s rozdílným růstem. To abychom si nemysleli, že kalendářní věk nám něco poví:-) Dostala jsem velmi příjemnou zakázku na dvojčecí mikiny, každou jinak velkou, akorát jsem ji musela kvůli protahové opravě stroje dost odsunout, což mě mrzí. Nerada takto výrazně posouvám termíny. Mikiny jsou však konečně hotové.


Krásná teplákovina od Hamburger Liebe s hruštičkama stačila už jen lehce doplnit jednobarevnou a aby mikiny nepůsobily smutně, světlé náplety. Střih z Ottobre je v jednom případě o 2 velikosti, v druhém o 3 velikosti zmenšený.


Ve školkách si děti oblečení věší na háčky, proto nesmí chybět poutka. Sama mám pro své děti ráda mikiny na zip a bez kapuce, neničí účes, nevadí brýlím, netlačí pod bundou (každé z našich dětí má své důvody, proč mikinu s kapucí přes hlavu nechce). Čeká mě další práce, neošidit ani je o jarní kabátek, ale o tom zase až příště.


3 komentáře: