pozadí

sobota 23. července 2016

Všední šatičky

The Ordinary Dress


U Eulí mě zaujaly hned první šatičky, když ale vystavila už třetí variaci, nalákalo mě to natolik, že jsem si dovolila připsat drzou poznámku ohledně střihu. Eulinka je velmi hodná a ochotná a střih mi včera přistál ve schránce. Věděla jsem, že buď ho použiju hned nebo se na něj dostane až za veeelmi dlouho. Zvolila jsem tedy raději první variantu.


Kluci prohlásili, že látka je tak trochu retro a mají pravdu. Inspirována právě Eulinkou, která dokonce šila z povlečení, sáhla jsem po pěkně uleželém krepu ze zásob po babičce. Pro mě jsou to úžasné vzpomínky na babiččinu šatovou zástěru, která se mi na ní tolik líbila. A pro dcerku něco, co využije bez mého strachu o nevypratelné fleky. Parádních kousků máme dost a pro mě jsou to trochu muka, aby věci zůstaly nositelné. Zkrátka chtěla jsem všední šatičky, které udělají radost nám oběma.


Nesmí chybět zkouška točivosti sukýnky.




Za 2,5 hodiny bylo nastříháno a ušito, v mezičase jsem ještě stihla namazet chleby na večeři (pravda, trochu jsem rodinu odbyla, ale nepovažuju za nutné vychystávat každý den). Výstřih i průramky jsem pouze obnitkovala a zahla dovnitř. Měla jsem obavy, jestli to ve výstřihu nebude odstávat, ale je to dobré. Šatičky jsou ideál na malou rodinnou sešlost s dortem o 3 svíčkách:-)


Zadní díl je na zapínání na patentky. Nemám doma výběr v knoflících, bylo tedy potřeba zvolit něco, co můžu použít hned.



6 komentářů: