pozadí

neděle 27. března 2016

První jarní vyjížďka

The First Spring Ride


Jarní počasí láká ven, naše cyklistická rodina se těšila na kolo a já byla tentokrát připravená. Nedávno jsem u Tersty koupila funkční termoúplet (viděla jsem jej prodávat i v Brně v Karsu na Maliňáku) a opravdu včera večer (no, spíš v noci) synkovi ušila dlouhé cyklistické legíny. Tepláky plandají a bylo by nebezpečné, kdyby se dostaly do řetězu. Řešili jsme to obmotáním reflexního pásku nad kotník, ale klasické sportovní legíny jsou na kolo opravdu v mnoha ohledech pohodlnější, akorát výrobci na děti tolik nemyslí a pokud už ano, nechají si za to opravdu pěkně zaplatit. Takto mě to stálo 90cm úpletu a jeden večer práce.


Protože jsme jedny menší dobře padnoucí legíny doma už měli, stačilo obrátit je naruby a vtáhnout jednu nohavici do druhé. Hezky narovnat, položit na látku a střih podle nich obkreslit, prodloužit.



Jediné, s čím jsem si mohla trošku vyhrát, byly reflexky. Ač za tmy náš mladý cyklista obvykle nejezdí, mohl by být ohrožen např. v jízdě tunelem nebo za změny počasí. A navíc jsem jej chtěla trochu povzbudit.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat