pozadí

pátek 12. února 2016

Minecraft podruhé

The Minecraft for the Second Time


První tričko mělo mezi mládeží velký úspěch. Spolužáci obdivovali a bratr se pak večer modlil, aby ten nejstarší brzy vyrostl a tričko mohl zdědit on. Nějak mu nedochází, že když jsou stejně velcí, už po něm nedědí...


Probrala jsem své látky a společně jsme vybrali novou kombinaci. Originálu se barevně podobá asi málo, ale zase je jistota, že stejné triko nikdo jiný mít nebude.


Tentokrát jsem si měřila čas, jak dlouho mi vlastně takový výrobek trvá, zdá se, že cca 2,5 hodiny. Nevím, jestli je to moc nebo málo. Nastříhat (látky už byly vybrané), převléct nitě v overlocku, 2x rozdělat stehovou desku mašiny a poštelovat napění spodní nitě pro šití dvojjehlou a pak zase zpět, vše vždy zažehlit, začistit... Výhodou bylo šití stejného trika před pár dny ve stejné velikosti, takže vše šlo už najistotu, kdybych měla střih ještě nějak upravovat, přeměřovat atd., určitě by to dalo 3h práce (taky by se hodila i nějaká přestávka, nikdo v práci nedělá x hodin v kuse bez vydechnutí). Zajímalo by mě, jak to mají ostatní, napíšete své zkušenosti s rychlostí šití?

5 komentářů:

  1. Jsem ráda, že ten čas někdo zase po delší době kvantifikoval :), někdy si připadám jako extrémní "šnek", když v různých příspěvcích čtu: "za hodinu jsem měla hotovo - tričko a dvoje tepláčky"...Mně tričko taky trvá tak 2-2,5 hodiny (samotné šití+stříhání, nepočítám výběr látky), když šiju podle osvědčeného střihu a nevymýšlím žádné novoty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi obě trička jsou super, určitě by se líbila i mému vnukovi, taky ujíždí na Minecraftu, nedávno jsem mu objednávala knihu s nějakými kódy, no já tomu nerozumím vůbec :-))) Jinak můžu napsat, že taky nejsem nějak rychlá, zvlášť když si musím ještě nachystat střih. Snažím se mít vše ušité pěkně a to si čas určitě vyžádá :-)
    Krásný víkend ♥ Hana

    OdpovědětVymazat
  3. Já málokdy šiju něco už dříve úplně promyšleného, takže mě hodně zdržuje dolaďování za jízdy. Ale myslím, že na tričko i s aplikacemi a vším tím štelováním je ten čas super. Tahle kombinace látek se mi hodně líbí. Jen se asi budu muset připovzdělat na téma minecraft ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Na hodiny nevím, ale vím, že na tričko potřebuju jeden celý večer. Pokud jich šiju víc, tak jeden večer jen chystám látky, hledám střih, ladím, vykresluju a stříhám. To mi obvykle trvá dýl než následné šití. Nerada šiju pořád podle jednoho stejného střihu, tak mi to vždycky trvá dýl, než najdu nějaký vhodný, přeměřím si, jestli je dostatečně široký atd.
    Každopádně když šiju něco, co mě baví, co šít prostě chci, tak je to vždycky rychleji, jak se těším na výsledek :) Ale tím, že jsem pečlivka, tak mi to prostě trvá. Já takové to hrc-frc neumím...
    Jinak tričko opět parádní

    OdpovědětVymazat
  5. Tak Minecraft k nám zatím nedorazil :o) ale třeba se inspirace bude časem hodit...
    Nicméně tepláky (sešívané z kousků) jsem dělala jeden večer, mikinu (též sešívanou) s kapsou a kapucí druhý večer a pak ještě další drobné dodělávky typu knoflíky+dírky, zkrácení rukávů apod. Tričko stopnu příště a dám ti vědět :o)

    OdpovědětVymazat