pozadí

pátek 9. ledna 2015

Drobnosti

The Small Thinks


Od naší hodné sousedky jsme dostali krásný kočárek na panenku po její dcerce. Vyprala jsem potahy a už jsem přemýšlela, čím ho trošku oživit. Našla jsem zbytek vzorované kočárkoviny, který se barevně hodil, vystříhala a přišila obrázky. Myslím, že motiv rybek je na kočár docela neokoukaný.



Vložnou tašku na panenku jsem ještě vylepšila přidáním zipu, protože se mi nezdálo moc praktické panenku do tašky jen tak svrchu zasunout. Kočárek je připravený a teď chvíli počká, než k němu naše cácorka doroste.


Pyžamko pro neteřinku k narozeninám. Snad jí bude, materiál totiž nepruží, což je docela škoda, taky by mohli v pletárně přidat trošku elastanu, protože jinak mají materiály i vzory hezké.


Prarodiče nám z dovolené v Turecku přivezli sadu malých ručníků. Každý trošku jiná velikost, výšivka jinak vysoko... Ne, že by neposloužily, ale měla jsem dojem, že trošku vylepšení by si zasloužily.


Zaprvé dostaly poutka, pak jsem našla krabici s odstřižky a děti si vybraly svoje favority. Určitě by si šlo s aplikacemi vyhrát více, ale mě dost tlačil čas (nejmladší mládě se už budilo po poledním spánku), i tak práce komplet všeho zabrala 2h. Teď můžu těm mým prasátkům měnit ručníky téměř denně.


2 komentáře:

  1. Kočárek moc pěkně oživl :o)
    Pyžamkoje hezké, ale pyžamem z čistě bavlněných úpletů nemám dobrou zkušenost, sráží se to na délku a vytahuje do šířky, teď jsem aspoň na tělo dala bavlnu s elastanem a je to o dost lepší, ale třeba už máš novější materiál...

    OdpovědětVymazat
  2. Mě tedy dokonale pobavilo to, jak jste zatočila s tím úžasným dárkem z dovolené :-)))

    OdpovědětVymazat