pozadí

úterý 29. července 2014

Fialová se žlutou

Purple and Yellow


Moc se mi líbí fialkový úplet s broučky a chtěla jsem si vyzkoušet nabrané rukávky i přední část výstřihu. Tentokrát je vidět, že střih jsem si dělala sama, nabírání nevyšlo tak úplně dle mých představ, ve výstřihu je ho hodně na jednom místě, na rukávech se zase rozjelo a není tam pro změnu skoro vůbec vidět. Ale nevadí, vynosí se i tak.


Žlutý kojenecký plyš jsem použila na osvědčený střih pohodlných tepláčků. Jen lem v pase mě trošku potrápil, po prvním obléknutí se vytáhl tak, že kalhoty úplě padaly, takže jsem musela párat a přešívat.


Je úžasné pozorovat, kolik se toho za rok naučil malý človíček, jaký skok ve vývoji udělal a přemýšlím, zda jsou nějaké pokroky vidět i na mě:-) Letos plánuji oživit své jazykové znalosti, snad budou mít mé děti příklad, že i maminka se musí občas učit.


2 komentáře:

  1. je to moc pěkné, milá barevná kombinace :) Tahle varianta berušek se mi strašně líbí. Škoda, že už je tak dlouho vyprodaná :-/

    OdpovědětVymazat