pozadí

pondělí 6. ledna 2014

Tričko s bicykly

The Bike T-Shirt

 

Protože jsme cyklistická rodina, látce s jízdními koly jsem jednoduše neodolala, nákup dokonce schválil i manžel:-) Jednobarevných úpletů zatím moc nemám, takže nakonec jsem zkombinovala s vyřazeným tričkem od mamky, je to výhoda, když někdo mění váhové kategorie a vyřazuje věci ve slušném stavu.


Nejvíc práce dalo vypárání lemu výstřihu z mamčiného trička, lem jsem použila na naše tričko. Využila jsem i spodek trička šitý na coverlocku - to je to profesionálně vypadající zakončení rukávů. Koupila jsem si novou širší dvojjehlu přímo na šití úpletů, šije parádně, líbí se mi víc jak dvojjehly, které jsem měla už dřív doma, ty na mě byly úzké.



Vyzkoušela jsem střih na raglánový rukáv a měla jsem chuť na něco veselého, proto je jeden rukáv zkombinovaný z obou látek a druhý jen zelený s aplikací. S výsledkem jsem spokojená, tričko je synkovi zatím trošku větší, dítě však roste jako z vody, za pár týdnů budu ráda, že mu mám co vytáhnout a nebude to vypadat, jako že zas vzal něco ze skříně mladšímu bráchovi.



2 komentáře: