pozadí

úterý 15. října 2013

Dvojité špendlíky

Double Pins (Fork Pins)


Občas se nechám strhnout novinkami a vyzkouším nějakého pomocníka na šití. Musím říct, že zatím velká většina věcí, které mají švadleně usnadnit práci, opravdu funguje, a skutečně u mě najdou uplatnění. Dnes bych vám ráda představila dvojité špendlíky, které se u mě zabydlely zhruba před rokem. Nechala jsem si je přivéz ze zámoří kamarádkou, ale už jsem je zahlédla i v nějakém e-shopu u nás. Vyrábí firma Clower a vypadají trochu jako tenká vidlička. Ideální na šití zámečků na patchworku, protože si oba švové přídavky (ten spodní i ten horní) prostě přišpendlím naráz. Funguje i na rozžehlené švové přídavky do stran, prostě obě strany si přichytím najednou, takže švy pak leží hezky na sobě.


 Samozřejmě cena za pár špendlíčků je relativně vysoká, ale vzhledem k tomu, že základní šicí výbavu jsem před lety zdědila po babičce a něco i po mamce, můžu si prostě občas dovolit koupit takovouto chuťovku, aniž bych si to vyčítala. Tohle mě naučil můj muž, který do svého koníčku vždy investoval značnou část financí a já pochopila, že peníze nejen vyděláváme, ale můžeme je v rozumné míře utrácet i pro vlastní potěšení.






1 komentář:

  1. Zajímavé, asi jsi mně inspirovala k prohlížení e-shopů a hledání dvojitých špendlíků.

    OdpovědětVymazat