pozadí

úterý 6. března 2012

Jarní cvrlikot

Chtěla jsem vytvořit polštářek zase v trošku jiném stylu. Obrázek pravda není až tak originální, ale aspoň jsem do klece posadila svého ptáčka a zvolila ne tolik romantické látky, prostě vesele, podle sebe. K dispozici na www.fler.cz/zuzkasim



Ruční prošívání je poněkud náročnější na čas, ale bez něj by to nebylo ono...



A plátěné pytlíčky. Původně zamýšleny na velikonoční výslužku, ale mohou sloužit k uložení čehokoliv, bylinek, sušeného ovoce, hub, ořechů, bonbónů...






3 komentáře:

  1. Konečně se mi daří vložit komentář. Včera mne to nechtělo pustit....
    No, vidíc tyto pytlíčky naporvé, hned jsem přemýšlela, jak k vám poslat kluky na mrskut....:o)
    Hned si jdu tvůj blog uložit.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný polštářek a krásné pytlíčky.

    OdpovědětVymazat